Thursday 29 March 2007

A Swedish post. Some things you didn't know about me.

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:

1. konfa-ledare

2. telefonförsäljare

3. sekreterare

4. barnvakt - deltid

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Pride & Prejudice (2007)

2. The Notebook

3. Dirty Dancing 2 - Havanna nights

4. Notting Hill

C) Fyra ställen jag bott på:

1. Hudiksvall (född- och bodde där i ca 2 år innan vi flyttade utomlands)

2. Sao Paolo, Brasilien

3. New Mexico City

4. Stockholm (vart jag hamnade till sist..)

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. The OC (Jag saknar det sååå mycket..)

2. The Hills (Bästa amerikanska reality-serien någonsin! Allt en "fashionista" kan drömma om..)

3. Brothers & Sisters (Grymt bra program!! Jag har alltid varit en trogen tittare till "Ally McBeal" så när jag fick höra att hon var med i det här nya programmet så var det bara att haka på!)

4. Grey's Anatomy

E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. Miami

2. Venezuela

3. Grekland

4. Spanien

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):

1. google.se (startsidan, svår att undvika då ;) hehe)

2. två olika e-mail konton

3. youtube

4. olika mode bloggar - hotspot är en solklar favorit!

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Tapas - Spansk mat överhuvudtaget!

2. Hawaii Pizza - Mmmm för all mat tillsammans med ananas!

3. Kyckling- och tonfisk salad!

4. Havsmat som t.ex. kräftor, krabba, bläckfisk, lax osv..!

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. På ett lyxigt spa hem någonstans i Thailand

2. Plaza hotell i New York - inklusive en låång shoppingrunda i storstaden!

3. Kalifornien - Surfandes på en skön strand!

4. eller varför inte i min alldeles egna sköna säng..? och bara soooooova.. :)

No comments: