Saturday 21 March 2009

Ta av dig din truckerkeps!


Bild: Jag i biblioteket i min gamla skola - Observera att bilden är tagen HT 2004 (!)

Jösses här fick jag mig ett gott skratt när jag hittade denna bild (se ovan) från gymnasiet. Det är så roligt att se hur man utvecklas när det kommer till utseende, klädstil osv.

Jag har visserligen alltid klätt mig enligt mina egna principer, det ska kännas bekvämt samtidigt som det ska sitta snyggt. Och det har inte varit lika lätt alla gånger ;)

Men oftast har det inneburit jeans och någon topp som ovan. Det roliga med bilden ovan är vad jag har på huvudet, nämligen en "truckerkeps"! Och här är låten som ni alla säkert känner igen.

Jag hade totalt glömt bort att jag hade en sådan, undrar vart den har tagit vägen? Jag bokstavligen älskade den "We" kepsen.. Lantis i Stockholms innerstad? :P Ja det fungerade tydligen 2004..!

No comments: