Tuesday 8 May 2007

Confession Pt. I

Dag ut och dag in, de finns alltid där. Tankar om dig, tankar om mig.. Önskar verkligen att du var här.

När solen skiner som varmast, när regnet slår ner som kallast. Glada känslor jag hyser för dig, stora rädslor jag bär inom mig.

Drömmer jag? Låt inte detta bli ännu ett slag.. Mitt hjärta slår och slår, varje dag blir jag påmind om detta djupa sår.
Ett ärr som blivit inristat i mitt hjärta, en oförglömlig smärta. Jag vill berätta, men samtidigt inte utsätta..

Utsätta dig för sorg och smärta, det mår varken du eller jag bra av och allra minst mitt hjärta. Det sägs att tiden läker alla sår, hur kommer det sig då att det fortfarande kan fällas ännu en tår?

Du är underbar, du är också sårbar.. Jag vill se dig skratta, jag vill se dig le. Det är mitt hopp så ta inte bort det om jag så måste be.

Du ger mig mer än du någonsin kommer att kunna förstå, din glädje och din lycka det får mig att vilja trippa på tå..
En lycka ingen någonsin kan ersätta, en glädje som endast du kan mätta. Missförstå mig inte nu, allt jag tänker på är du..

Jag litar på dig och jag hoppas du även litar på mig.

Du ger mig styrka när jag är svag, du ger mig glädje i princip varje dag. Tankar om dig, tankar om mig..

Jag blundar, jag tänker och allt jag ser är dig och ditt vackra leende som blänker.. ♥ /Sofia

No comments: