Sunday 12 August 2007

Home again.

Good afternoon to you all! I hope you have had a good day sofar. I have been unpacking and washing clothes the entire day. I came home late last night so I thought I better finish the laundry part as soon as possible so I can get back to "reality"..

Because these two weeks felt as if I was in another world. A place filled with faith, hope, love and friendship.

Above are a few pictures of my friends and other activities we did during our stay in Strömstad.

The feeling of waking up in my own bed this morning was great, still, I must say that I miss the people I met there now more than ever. I better continue with the laundry now (soo boring) but I'll probably end up writing another post later. Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Jag saknar dig Sofia! Det har varit helt underbart att få vara med en sån genomsnäll och underbar människa som du i 3 veckor. Är lyckligt lottad som har fått träffa dig! Massa pussar och kramar från Emma

About me said...

Åh jag saknar dig med sötnos!! Tusen tack för de fina orden.. Nu sitter man här och ser lite smått generad ut :) Men jag måste säga detsamma!

Jag är jätte ledsen att jag missade ert läger förra året men det känns som att jag fick en "andra chans" att få lära känna dig och de andra nya ledarna i år! Något som jag är otroligt glad och tacksam för!

Vi måste hålla kontakten!! Lycka till med allt där hemma. Vi lär ju ses på återträffen (vilken är SNART!) och i Taize ;) Många pussar och kramar!