Saturday 18 August 2007

Smärta.

Det har nu gått en vecka sedan mitt hjärta började läcka.
En sista gång fick mitt hjärta vila i din famn. Något jag sent lär glömma är ditt vackra namn.

Känslan av att ha förlorat dig har skapat ett djupt sår inom mig.
Jag önskar att du kunde ge mig en andra chans. Det skulle rädda mitt hjärta från ett visst vapen som gripit tag om det, en vass lans.

Tanken av att få se dig har hållit mig vaken dessa nätter.
Många gånger har jag undrat hur du mår. Om du ändå kunde förstå, nu rinner ännu en tår..

Mina känslor för dig har inte förändrats.
Jag vill inte sluta hoppas. Jag vill visa dig att det inte är på låtsas...

Du får ta dig samman och berätta vad du känner.
Du kommer aldrig att mista mig utan jag hoppas om du inte ger mig en andra chans att vi ändå kan förbli goda vänner.

Det har nu gått en vecka sedan mitt hjärta började läcka.
Du besitter makten för att avsluta denna smärta jag bär i mitt hjärta.

No comments: