Thursday 16 August 2007

I got Dumbo. Who do you have?

Picture: Michaela

After a delicious lunch together with my dear friend Philip, which we eat on a lovely restaurant which was floating! (No I was not drunk, we were on board a ship)

We decided to go and look for some threads because I promised my youngest brother to do a black bracelet for him. (I will show you some pictures later!)

When I was on my way home I met one of my best friends, Katarina on the subway and I decided to join her for a "quick" check through some of the shops in town. That is when I ran into my Dumbo necklace! :) As seen on the picture above.

I tried to take a photo of it but I guess now it is official: my camera sucks!! So I borrowed a picture from Michaela's blog since I saw that she also bought it not too long ago.

It's been a long day and allot of walking in my 7 cm high heels! (Yes I know I choose the wrong shoes today but they looked so good with my outfit today so.. I guess it was worth it?) Anyway I better go to bed early tonight but first a nice foot massage! Ciao!

4 comments:

Anonymous said...

Jag valde verkligen fel skor idag :P Även fast jag vet att jag får skoskav av dem så tog jag dem, de kändes ju trots allt sköna på innan jag gick ner till stan. Efter halva vägen till stan så kunde jag knappt gå, haha.
Var det Katta som du träffade? :)

About me said...

Haha usch jag avskyr när sånt händer..! :) Det har hänt mig många gånger kan jag ju säga.. Man börjar ju undra? När ska man egentligen lära sig? Samtidigt så är det ju som man säger; "vill man vara fin så får man lida pin.."

Japp det var Katta! Hon laddar inför sin resa nu.. Åh nu åker alla och lämnar mig här.. :( Vet du vad, jag kanske kan komma och hälsa på dig i Borås? :D

Anonymous said...

Ja, nu åker alla. Mimmi åker ju till götet imorgon och Katta åker i början av september. Du är så välkommen så vännen! :D ♥ Dörren är alltid öppen för dig :)

About me said...

Ja det känns ju som om alla lämnar Stockholm iaf.. :( Men som sagt skulle vara jätte roligt att åka ner och hälsa på dig! Och du är varmt välkommen att komma upp till mig med, glöm aldrig det! ;) Puss!