Wednesday 21 November 2007

All I want for Christmas is..



Pictures: Mint & Vintage

I fell completely in love when I saw these earrings! Aren't they adorable?

They come from the Swedish designer ÅsahjärtaNicklas and can be found at the internet shop called "Mint & Vintage". I would say that they could be a perfect Christmas gift to your mother, sister, girlfriend etc. (To any of the ladies in the family)

I would love to find one of these pairs underneath my tree this Christmas. Have you written your list of Christmas gifts to Santa...?

2 comments:

Anonymous said...

Jag har faktiskt börjat lite, men det är så himla svårt :) Förresten är Dior Show bra? Inte långt kvar tills vi ses!

About me said...

Emma: Haha ja men det är ju bra! Usch jag känner mig så seg som inte börjat men det kommer ;) Jo jag har läst så många recensioner om den mascaran så jag ville ju prova den! Dock blev jag väldigt besviken när jag öppnade den och skulle använda den för första gången eftersom den var helt torr! Jag borde kollat "bäst-före-datumet" före jag köpte den! :( Så jag fick hem en "gammal" mascara så då blev jag ju besviken. Men jag ska önska mig en ny i julklapp och jag vet och hoppas att den ska vara bra! Just det! Jösses det är ju knappt en vecka kvar!! :D Åh va roligt det ska bli, har saknat Dig så! <3