Thursday 8 November 2007

Lunch with my girls.

Good morning! I hope you all slept well, I think I did.

In about one hour I will be on my way to meet up with E, one of my best friends to do some errands in town. Later on we will meet up with L, another of my best friends who I have known since I was 8 years old.

Together we are the fantastic "trio".

I love Destiny's child's song "Girls" so much because they all sing about the importance of having friends around you, I am so happy that I've got my girls. Love you!

Anyway I better take a shower now, may you all have a great day!

2 comments:

Anonymous said...

Den låten hjälpte mig verkligen en bit på traven då jag inte mådde så bra och det är tack vare dig min ängel!

About me said...

Emma: Åh, jo jag minns det vännen min.. :( Vi går alla igenom liknande tider i våra liv. Men det är i sådanna stunder som en persons riktiga vänner visar att de finns till, stöttar och ger kärlek till den som har det jobbigt. Jag finns alltid här för dig, glöm aldrig det. För du är en av de få personer som jag känner som får fram det bästa inom mig <3 Du ger mig inspiration till den människa jag vill vara.